Anasayfa Siteiçi Arama
Türkiye/Türkçe
TürkBirDevMakalelerMakale Detayı     Anasayfam Yap     Sık Kullanılanlara Ekle
Haber Kümeleri
TürkBirDev Haber
TürkBirDev Duyuruları
Temsilcilik Duyuruları
31 Ekim Kurultay Duyuruları
Başarı Ödülleri
Tanıtımlar
Haber & Yazılar
Kültür ve Sanat
Politika
TürkBirDev Temsilcilikleri hakkında bilgi almak için;

www.turkbirdev.info
Günlük Makale
Avristan bolge ulkeleri Turk Birligi etrafinda yeni bir cag baslatabilecek
Gerekli ve 7 bagimsiz Turk Devleti arasinda gerceklestirilebilir olan Turk Birligi'nin hayata gecirilmesi ile birlik savaslarin bitmedigi Avristan bolge ulkeleri Turk Birligi etrafinda yeni bir cag baslatabilecek, Amerika, Rusya, Cin ve AB devletleri somurusunden ve bagimliligindan kurtulabileceklerdir.
Makalenin devamı
Ey Türk Milleti
Geçmişten Geleceğe Sömürgecilik
Gagavuz teğmen
Re: TurkBirDev >> SIKIYONETIM tartismasi.. baska secenek kaldi mi?
BasiMiz sagolsun! Yine sehit var.. Ve buyuk bir uzuntu ile yaziyorum; yine sehitler olacak.. Ama olmak zorunda degil!
Diğer Makaleler
Anket
Aktif Anket Bulunamadı
Desteklediklerimiz
Makale Detayı
Re: TurkBirDev >> SIKIYONETIM tartismasi.. baska secenek kaldi mi?

23 Haziran 2010 Çarşamba

Merhaba,
 
Oncelikle hatirlanmasi gereken bir nokta TurkBirDev'in bir devletler birligi projesi olmasi nedeni ile devletlerimizin icislerine karismadigidir. Fakat PKK teroru birligi tehdit eden bir unsurdur. Kendi halkinin ve askerinin guvenligini saglayamayan bir ulkenin herhangi bir birlige uye basvurusu ciddiye alinamaz. Turkiye'nin diger Turk devletleri ile birlik kurabilmesi icin oncelikli olarak ulkenin butunlugunu tehdit eden teroru durdurmasi gerekmektedir. SIKIYONETIM ilanin en son care olabilecegi dogrudur. Turkiye, son 30 yildir terorun onunde  bir deneme tahtasi haline getirilmis, asker ve halk buyuk zarara ugratilmistir.
 
PKK terörünün bilançosu:

(Genelkurmay kayıtlarına göre, terörle mücadelede)
- 4. 219 asker sehit
- 1. 387 polis ve geçici köy korucusu şehit,
- 5.316 sivil olu
- 9.053 asker yarali
- 2.216'sı polis ve geçici köy korucusu toplam 17 bin 172 kişi yarali. .
Kaynak: (Radikal)
 
- "5 bin şehit olmak üzere toplam 35 bin can kaybı.."
Kaynak:
 
-"300 MiLYAR doların üzerinde" ekonomik zarar
 
 
Terorle bas edemeyen Turkiye topraklarimiz uzerinde emelleri olan devletlerin istihani daha da fazla kapartmakta, birakin buyuk gucleri, Israil gibi kucuk bir devlet tahi bizleri hedef olarak gorebilmektedir. Turk Birligi BU SORUNUN KOKTEN COZUMUDUR. Ama Turk Birliginin gerceklesebilmesi icin teroru durdurabilecek, kendi halkinin ve askerinin guvenini saglayabilecek guclu bir Turkiye'nin ortaya cikmasi gerekmektedir veya Turkiye bu gucte oldugunu gostermelidir.
 
Bu manada terore karsi sorunlu bolgelerde SIKIYONETIM ilani bir secenek olarak masada tutulmalidir. Bakanlar kurulu SIKIYONETIM dahil cozum uretmek ve teroru durdurmak kararligi ve ciddiyeti ile gorusmelere acilen baslamalidir.
 
Bunlar teroru durdurmak, PKKyi tamamen yok etmek adina benim onerilerimdir. SIKIYONETIM cozumune karsi olabilirsiniz, buna saygim vardir. Teror, bir hastaliktir; baslangicta ilacla tedavi edilebilmesine ragmen bir sureden sonra hastalik cerrahi mudahale gerektirebilir. Buna cesaret edemeyen hastalar maalesef kanser hastasi olarak ortaya cikmaktadirlar. Ameliyata girmek yani SIKIYONETIM dusuncesi korku vericidir.. AMA yine soruyorum..
 
 sizlerin onerisi nedir? Baska secenek kaldi mi?
- Bu teror hastaligi ile yasamaya ve hergun aci cekmeye razi mi gelecegiz?
- Sehit vermeyi normal mi gorecegiz?
- Vatanin butunlugunu tehdit eden unsurlarin icimizde ve disimizda buyumesini gormemezlikten gelip, 93 harbini degisik cephelerde yeniden mi yasayacagiz?
 
Asker kaybi savas zamaninda olur, asker kaybediyorsak biz bir savasin icindeyiz, oncelikle bunu kabul etmeliyiz. Savastigin dusmanin kucugu veya buyugu olmaz.  Askerimize silah dogrultan her kisi veya kurum dusman kabul edilmeli ve gerektigi sekilde tavir alinmalidir..
 
Savasi kazanmanin ve bitirmenin yolu savasi ve savas alanini kontrolumuz altina almaktan geciyorsa SIKIYONETIM ilani orduya bu yetkiyi verecektir. Bu yetki verilmeden askerlerimizi hergun goz gore gore olume gondermekten kim sorumlu tutulmalidir? Bunun vebali kimin uzerinedir?
 
Bu sorulara yanit verilebilirse verimli bir tartisma gerceklestirmis olacagimiza inaniyorum.
 
TurkBirDev olma yolunda, 
 
BasarilariMizin devami dilegimle,
 
Sefer Ozdemir


--- On Tue, 6/22/10, MEHMET KARTAL wrote:

From: MEHMET KARTAL
Subject: RE: TurkBirDev >> SIKIYONETIM tartismasi.. baska secenek kaldi mi?
To: turkbirdev@yahoogroups.com
Date: Tuesday, June 22, 2010, 4:41 AM

 
DAHA CUAMARTESİ GÜNÜ (19.06.2010) SIKIYÖNETİM İLAN EDİLMESİ KONUSUNDA SAYIN BAHÇELİ'NİN SÖZLERİYLE İLGİLİ BİR ELEŞTİRİ YAZISI GÖNDERDİM ANCAK BELLİ Kİ, O YAZI, TARAFINIZDAN KAALE BİLE ALINMADI.YAŞANAN TERÖR OLAYLARI CE KAYBOLAN CANLAR İÇİN  SİZLERLE AYNI HASSASİYETE SAHİP OLMAMA RAĞMEN SİZİN KADAR ACİZ DÜŞÜNMÜYORUM. İKİ AYDIR AĞZINDAN ÇIT ÇIKMAYAN SAYIN BAHÇELİ'NİN  BİRDENBİRE ORTAYA ÇIKIP ''SIKIYÖNETİM İLAN EDİLSİN '' DEMESİNİ DE MANİDAR BULUYORUM. 
SIKIYÖNETİM İLAN EDİLMESİNİ İSTEYENLER SANIRIM BUNUN NETİCELERİNİ YA ANALİZ ETMİYORLAR YA DA YANLIŞ ANALİZ EDİYORLAR.
BİR İHTİMAL DAHA VAR AMA O NU DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM... .
 
SAYGILARIMLA
MEHMET KARTAL

 

To: turkbirdev2017@ googlegroups. com
From: sefer_ozdemir@ yahoo.com
Date: Mon, 21 Jun 2010 18:38:35 -0700
Subject: TurkBirDev >> SIKIYONETIM tartismasi.. baska secenek kaldi mi?

 

Sefer Özdemir BasiMiz sagolsun! Yine sehit var.. Ve buyuk bir uzuntu ile yaziyorum; yine sehitler olacak.. Ama olmak zorunda degil, terore bir tane dahi askerimizi kaybetmemek icin sorunlu il ve bolgelerde SIKIYONETIM ilan etmek gerekliligi bir cozum olarak Bakanlar kurulunda acilen gorusulmelidir.

SIKIYONETIM NEDIR?
Sıkıyönetim, sa
vaş, savaşı gerektirecek durum, ayaklanma, vatanın ve milletin bölünmezliğini tehlikeye düşüren hareketlerin yaygınlaşması gibi anayasada belirtilen, Bakanlar Kurulunun yurdun bir veya birkaç yerinde uygulamaya karar verdiği, temel hak ve hürriyetlerin kullanılmasını geçici bir süre için sınırlayan veya tehir eden ve mülki idare ve zabıtanın yerine askeri bir idare ve zabıtayı getiren idare şekli; örfi idare

Sıkıyönetim, sadece maddi düzen ve güvenin sağlanması ile ilgili olduğundan; ülkenin her yerinde değil, yalnız kamu düzeni bozulan bir veya birkaç bölgesinde ilan edilir. Gerekirse tamamında da ilan edilebilir. Anayasa sınırları içinde ve önceden tespit edilen kurallara göre uygulanan hukuka uygun bir yönetim şeklidir. Sıkıyönetimle ilgili her şey kanunla düzenlenmiş, keyfiliğe yer bırakılmamıştır. Sıkıyönetimin bütün işleri yargı denetimine tabidir.

Türkiye'de Sıkıyönetimler:
Doğu'da Şeyh Said İsyanı üzerine (Muş, Bingöl, Elazığ, Siirt, Diyarbakır, Mardin, Tunceli, Urfa, Bitlis, Van, Hakkari, Malatya, Erzurum illerinde) 24 Şubat 1925 - 23 Aralık 1927

Kub
ilay olayı üzerine (Menemen, Manisa ve Balıkesir'de) 1 Ocak 1931 - 9 Mart 1931

İkinci Dünya Savaşı üzerine (İstanbul, Kırklareli, Edirne, Tekirdağ, Çanakkale ve Kocaeli'nde) 20 Ekim 1940-23 Aralık 1947

6/7 Eylül olayları üzerine (İstanbul, Ankara ve İzmir'de) 7 Eylül 1955 - 7 Haziran 1956

1960 öğrenci olayları 27 Mayıs hareketi üzerine (İstanbul ve Ankara'da) 28 Nisan 1960 - 1 Aralık 1961

20/21 Mayıs olayları üzerine (İstanbul, Ankara ve İzmir'de) 21 Mayıs 1963 - 20 Temmuz 1964

15/16 Haziran işçi olayları üzerine (İstanbul, Kocaeli merkez ve Gebze'de) 16 Haziran 1970 - 16 Eylül 1970

12 Mart hareketinin ardından (İstanbul, Kocaeli, Sakarya, Zonguldak, İzmir, Eskişehir, Ankara, Adana, Hatay, Diyarbakır ve Siirt illerinde) 26 Nisan 1971 - 26 Eylül 1973

Kıbrıs Harekatı üzerine (İstanbul, Ankara, Tekirdağ, Kırklareli, Edirne, Çanakkale, Balıkesir, Manisa, İzmir, Aydın, Antalya, Muğla, Adana, İçel ve Hatay illerinde) 20 Temmuz 1974 - 2 Eylül 1975

Irak iç savaşı sebebiyle (Diyarbakır, Hakkari, Mardin ve Siirt illerinde) (TBMM onaylamadı) 27 Mart 1975 - 27 Mart 1975

Yaygın şiddet hareketleri üzerine (Adana, Ankara, Bingöl, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, Kahramanmaraş , Kars, Malatya, Sivas, Urfa, Adıyaman, Hakkari, Diyarbakır, Mardin, Siirt, Tunceli, İzmir, Hatay, Ağrı illerinde) 26 Aralık 1978 - 12 Eylül 1980

 
12 Eylül hareketi üzerine (bütün yurtta) 12 Eylül 1980 - 19 Temmuz 1987

Kaynak: http://tr.wikipedia .org/wiki/ S%C4%B1k% C4%B1y%C3%B6netim

 
Şahin Özgenç ve Mete Aydın bunu beğendi.
Mete Aydın
Mete Aydın
PKK saldırılarının etkisiz hale getirilebilmesi için sıkıyönetim ilanı şarttır.
 
01 Haziran, 22:49 ·  ·
Halil Gunes
Halil Gunes
bence sıkı yönetim değilde normal bir yönetim olsada bu sorunlar çözülür
 
02 Haziran, 04:19 ·  ·
Sefer Özdemir
Sefer Özdemir
Mehmet Kaya bey,

Yukaridaki yazimda aynen sunu yazidm "SIKIYONETIM ilan etmek gerekliligi bir cozum olarak Bakanlar kurulunda acilen gorusulmelidir"

Bu benim Turkiye'nin teror sorununa cozum onerimdir. Sizin oneriniz nedir? Bizi "fasist olarak suclamak mi?" Fasistlik baskalarinin onerilerine ve dusunclerini tamamen red edip, kendi bildiginde diretmek olarak da tarif edilebilir. http://www.nedir. net/fasist.html baglantisinda bakin baskalari nasil tarif etmis fasistligi.. ... Devamını Gör

Terorun kol gezdigi bolgelerde yasayan vatandaslarimizin oldugu kadar askelerimizin de guven icinde yasama ve calisma haklari vardir. Bu haklari korumak da Turkiye devletinin oncelikli gorevidir. Teror sonlandirilmalidir. Teror ve sehit cenazeleri gunluk hayatin birer parcasiymis gibi gorulmemeli, kabul edilmemelidir. Eger bunun gereklilgine inaniyorsak, acilen cozum uretilmesi icin Bakanlar kurulu toplanmalidir. Nasilki Mavi Marmara'da dort sehit verdigimizde dunyayi aya kaldrirdik, Turk vatandasinin canina kiymanin bedeli olacagini ilan ettik, yine ayni sekilde Turk askerinin hayatini tehdit etmenin bedelinin de agir olacagi ilan edilmeli ve alinacak kararlar acilen uygulamaya konulmalidir.

Turkiye terorun karsisnda aciz olmadigini gostermeli ve teroru bitirmelidir. Aksi takdirde Turkiye'nin Turk Birligi kurma istegi dahi ciddiye alinamz. 3 Ekim 2009 Cumhurbaskanalri duzeyinde Nahcivanda kurulan Turk Konseyi sadece kagit uzerinde kalmaya mahkumdur.
 
03 Haziran, 00:32 ·  ·
Çağrı Aydın Ayhan
Çağrı Aydın Ayhan
Sıkı yönetimden önce akp gitmeli baştan sıkı yönetim olsada bu beceriksiz hükümetin yapabileceği bi r şey yok bir yan dan Barzani Kürdistan Bölge Başkanı olarak geliyor bir yandan 10 günde 38 şehit veriliyor yetti artık milletimizin canına tak etti ASKER GÖREVE
 
03 Haziran, 06:12 ·  ·
Murat Erbaş
Murat Erbaş
EVET SIKIYONETIM denen şey şu aşamada tartışılması bile çok yanlış,onun yerine çok daha etkin çözümler düşünülebilir.PKK nın da istediği zaten milleti ayaklandırmak, moral bozmak,kendini kıymetli göstermek.TSK de çok ciddi ve hala süregelen bir türlü ders alınmayan ihmaller var.karakolları n modernizasyonu, profesyonel ordu hızlandırılmalı, bunun için gerekli kurumlar sık sık uyarılmalı,istihbarat iç dış ayrılmalı,teröristleri n geliş yerleri,beslendiğ i,kamp kurduğu yerler dikkatle izlenmeli,hatta olası müdaheleleri kolaylaştırmak ve sıkıştırmak için kuzey ırakın gerisiyle türkmen bölgeleriyle işbirliği artırılmalıdır.Bunun için haklılığımız savunulmalıdır. Türkbirdev üyesi olan kişiler,ilgili konulara duyarlı olmakla birlikte aynızamanda ve ağırlıklı ve öncelikli olarakta her görüşünde türkbirdev amacına en uygun düşünceler üretmelidir.
 
03 Haziran, 07:00 ·  ·
Veli Çınar
Veli Çınar
sıkıyönetimin adını anmanız bile yanlış
darbe ile eşdeğer bir sistem
sizi kınıyorum bu düşüncenizi paylaştığınız için
 
03 Haziran, 11:59 ·  ·
Ahmet Hüseyin Damarlı
Ahmet Hüseyin Damarlı
İktidarın dayattığı Anayasa değişikliği ile ilgili pakete bir bakın! 12 Eylül rejiminin dahi görev yapmasını engellemediği bağımsız yargıyı kendi kontrolüne alıp faşist bir yönetim oluşturmak isteyenler demokrat da, bu ülkenin savunması için canını verenler mi faşist. Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk nasıl ki Cumhuriyet tarihinin ilk sıkıyönetimini Kürt ayaklanmasına karşı gerçekleştirmiş se, daha vahim olan mevcut durumda sıkıyönetim ilan edilmesi şart olmuştur.
 
03 Haziran, 17:30 ·  ·
Halil Gunes
Halil Gunes
bütün mesele: devlet politikamız kürtleri gerçekten türk devletine ait olarak görüyormu görmüyormu? şayet görüyor ise yüz yıla yakın bir zamandır dogu ve güney doguda devam eden kayıt dışı ekonemiye neden göz yummuştur?
 
04 Haziran, 05:08 ·  ·
 
 Halil Gunes
Halil Gunes
eğitimde ve bir çok alanda oraları kendi kaderine terk etmiştir.. türkiyeyi bölmek isteyenler devletin orada oluşturdugu boşlugu değerlendirmiş ve ne acıdırki o bölgenin insanını kendilerine entegre etmişlerdir.şimdi açılım veya sıkı yönetim gibi iki ucuda boşluğa çıkan politikalarla yapılmaya çalışılanlar beyhudedir.. milli biriligi kurmanın iki temel yolu vardır gelir dağılımında eşitlik,ve eğitim tabi bu 2 temel ilkeyi uygulaya bilmek için içerdeki yöneticilerin ve oradaki sorunları çıkartanların dışardan emir almasının önüne geçilmelidir. .
 
04 Haziran, 05:16 ·  ·
Çağrı Aydın Ayhan
Çağrı Aydın Ayhan
Sayın Veli Çınar kendine öyle nir sistem oluşturmuş ki bazı konuları savunmak bile günah...Ne kadar Demokrat oldukları bir kez daha günişığına çıktı.Bu düşünceleri paylaşmamız bile ayıp öyle mi?
04 Haziran, 05:25 ·  ·


--- On Tue, 6/22/10, MEHMET KARTAL wrote:

From: MEHMET KARTAL
Subject: RE: TurkBirDev >> SIKIYONETIM tartismasi.. baska secenek kaldi mi?
To: turkbirdev@yahoogroups.com
Date: Tuesday, June 22, 2010, 4:41 AM

 

DAHA CUAMARTESİ GÜNÜ (19.06.2010) SIKIYÖNETİM İLAN EDİLMESİ KONUSUNDA SAYIN BAHÇELİ'NİN SÖZLERİYLE İLGİLİ BİR ELEŞTİRİ YAZISI GÖNDERDİM ANCAK BELLİ Kİ, O YAZI, TARAFINIZDAN KAALE BİLE ALINMADI.YAŞANAN TERÖR OLAYLARI CE KAYBOLAN CANLAR İÇİN  SİZLERLE AYNI HASSASİYETE SAHİP OLMAMA RAĞMEN SİZİN KADAR ACİZ DÜŞÜNMÜYORUM. İKİ AYDIR AĞZINDAN ÇIT ÇIKMAYAN SAYIN BAHÇELİ'NİN  BİRDENBİRE ORTAYA ÇIKIP ''SIKIYÖNETİM İLAN EDİLSİN '' DEMESİNİ DE MANİDAR BULUYORUM. 
SIKIYÖNETİM İLAN EDİLMESİNİ İSTEYENLER SANIRIM BUNUN NETİCELERİNİ YA ANALİZ ETMİYORLAR YA DA YANLIŞ ANALİZ EDİYORLAR.
BİR İHTİMAL DAHA VAR AMA O NU DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM... .
 
SAYGILARIMLA
MEHMET KARTAL

 


To: turkbirdev2017@ googlegroups. com
From: sefer_ozdemir@ yahoo.com
Date: Mon, 21 Jun 2010 18:38:35 -0700
Subject: TurkBirDev >> SIKIYONETIM tartismasi.. baska secenek kaldi mi?

 

Sefer Özdemir BasiMiz sagolsun! Yine sehit var.. Ve buyuk bir uzuntu ile yaziyorum; yine sehitler olacak.. Ama olmak zorunda degil, terore bir tane dahi askerimizi kaybetmemek icin sorunlu il ve bolgelerde SIKIYONETIM ilan etmek gerekliligi bir cozum olarak Bakanlar kurulunda acilen gorusulmelidir.

SIKIYONETIM NEDIR?
Sıkıyönetim, sa
vaş, savaşı gerektirecek durum, ayaklanma, vatanın ve milletin bölünmezliğini tehlikeye düşüren hareketlerin yaygınlaşması gibi anayasada belirtilen, Bakanlar Kurulunun yurdun bir veya birkaç yerinde uygulamaya karar verdiği, temel hak ve hürriyetlerin kullanılmasını geçici bir süre için sınırlayan veya tehir eden ve mülki idare ve zabıtanın yerine askeri bir idare ve zabıtayı getiren idare şekli; örfi idare

Sıkıyönetim, sadece maddi düzen ve güvenin sağlanması ile ilgili olduğundan; ülkenin her yerinde değil, yalnız kamu düzeni bozulan bir veya birkaç bölgesinde ilan edilir. Gerekirse tamamında da ilan edilebilir. Anayasa sınırları içinde ve önceden tespit edilen kurallara göre uygulanan hukuka uygun bir yönetim şeklidir. Sıkıyönetimle ilgili her şey kanunla düzenlenmiş, keyfiliğe yer bırakılmamıştır. Sıkıyönetimin bütün işleri yargı denetimine tabidir.

Türkiye'de Sıkıyönetimler:
Doğu'da Şeyh Said İsyanı üzerine (Muş, Bingöl, Elazığ, Siirt, Diyarbakır, Mardin, Tunceli, Urfa, Bitlis, Van, Hakkari, Malatya, Erzurum illerinde) 24 Şubat 1925 - 23 Aralık 1927

Kub
ilay olayı üzerine (Menemen, Manisa ve Balıkesir'de) 1 Ocak 1931 - 9 Mart 1931

İkinci Dünya Savaşı üzerine (İstanbul, Kırklareli, Edirne, Tekirdağ, Çanakkale ve Kocaeli'nde) 20 Ekim 1940-23 Aralık 1947

6/7 Eylül olayları üzerine (İstanbul, Ankara ve İzmir'de) 7 Eylül 1955 - 7 Haziran 1956

1960 öğrenci olayları 27 Mayıs hareketi üzerine (İstanbul ve Ankara'da) 28 Nisan 1960 - 1 Aralık 1961

20/21 Mayıs olayları üzerine (İstanbul, Ankara ve İzmir'de) 21 Mayıs 1963 - 20 Temmuz 1964

15/16 Haziran işçi olayları üzerine (İstanbul, Kocaeli merkez ve Gebze'de) 16 Haziran 1970 - 16 Eylül 1970

12 Mart hareketinin ardından (İstanbul, Kocaeli, Sakarya, Zonguldak, İzmir, Eskişehir, Ankara, Adana, Hatay, Diyarbakır ve Siirt illerinde) 26 Nisan 1971 - 26 Eylül 1973

Kıbrıs Harekatı üzerine (İstanbul, Ankara, Tekirdağ, Kırklareli, Edirne, Çanakkale, Balıkesir, Manisa, İzmir, Aydın, Antalya, Muğla, Adana, İçel ve Hatay illerinde) 20 Temmuz 1974 - 2 Eylül 1975

Irak iç savaşı sebebiyle (Diyarbakır, Hakkari, Mardin ve Siirt illerinde) (TBMM onaylamadı) 27 Mart 1975 - 27 Mart 1975

Yaygın şiddet hareketleri üzerine (Adana, Ankara, Bingöl, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Gaziantep, İstanbul, Kahramanmaraş , Kars, Malatya, Sivas, Urfa, Adıyaman, Hakkari, Diyarbakır, Mardin, Siirt, Tunceli, İzmir, Hatay, Ağrı illerinde) 26 Aralık 1978 - 12 Eylül 1980

 
12 Eylül hareketi üzerine (bütün yurtta) 12 Eylül 1980 - 19 Temmuz 1987

Kaynak: http://tr.wikipedia .org/wiki/ S%C4%B1k% C4%B1y%C3%B6netim

 
Şahin Özgenç ve Mete Aydın bunu beğendi.
Mete Aydın
Mete Aydın
PKK saldırılarının etkisiz hale getirilebilmesi için sıkıyönetim ilanı şarttır.
 
01 Haziran, 22:49 ·  ·
Halil Gunes
Halil Gunes
bence sıkı yönetim değilde normal bir yönetim olsada bu sorunlar çözülür
 
02 Haziran, 04:19 ·  ·
Sefer Özdemir
Sefer Özdemir
Mehmet Kaya bey,

Yukaridaki yazimda aynen sunu yazidm "SIKIYONETIM ilan etmek gerekliligi bir cozum olarak Bakanlar kurulunda acilen gorusulmelidir"

Bu benim Turkiye'nin teror sorununa cozum onerimdir. Sizin oneriniz nedir? Bizi "fasist olarak suclamak mi?" Fasistlik baskalarinin onerilerine ve dusunclerini tamamen red edip, kendi bildiginde diretmek olarak da tarif edilebilir. http://www.nedir. net/fasist.html baglantisinda bakin baskalari nasil tarif etmis fasistligi.. ... Devamını Gör

Terorun kol gezdigi bolgelerde yasayan vatandaslarimizin oldugu kadar askelerimizin de guven icinde yasama ve calisma haklari vardir. Bu haklari korumak da Turkiye devletinin oncelikli gorevidir. Teror sonlandirilmalidir. Teror ve sehit cenazeleri gunluk hayatin birer parcasiymis gibi gorulmemeli, kabul edilmemelidir. Eger bunun gereklilgine inaniyorsak, acilen cozum uretilmesi icin Bakanlar kurulu toplanmalidir. Nasilki Mavi Marmara'da dort sehit verdigimizde dunyayi aya kaldrirdik, Turk vatandasinin canina kiymanin bedeli olacagini ilan ettik, yine ayni sekilde Turk askerinin hayatini tehdit etmenin bedelinin de agir olacagi ilan edilmeli ve alinacak kararlar acilen uygulamaya konulmalidir.

Turkiye terorun karsisnda aciz olmadigini gostermeli ve teroru bitirmelidir. Aksi takdirde Turkiye'nin Turk Birligi kurma istegi dahi ciddiye alinamz. 3 Ekim 2009 Cumhurbaskanalri duzeyinde Nahcivanda kurulan Turk Konseyi sadece kagit uzerinde kalmaya mahkumdur.
 
03 Haziran, 00:32 ·  ·
Çağrı Aydın Ayhan
Çağrı Aydın Ayhan
Sıkı yönetimden önce akp gitmeli baştan sıkı yönetim olsada bu beceriksiz hükümetin yapabileceği bi r şey yok bir yan dan Barzani Kürdistan Bölge Başkanı olarak geliyor bir yandan 10 günde 38 şehit veriliyor yetti artık milletimizin canına tak etti ASKER GÖREVE
 
03 Haziran, 06:12 ·  ·
Murat Erbaş
Murat Erbaş
EVET SIKIYONETIM denen şey şu a... Devamını Görşamada tartışılması bile çok yanlış,onun yerine çok daha etkin çözümler düşünülebilir.PKK nın da istediği zaten milleti ayaklandırmak, moral bozmak,kendini kıymetli göstermek.TSK de çok ciddi ve hala süregelen bir türlü ders alınmayan ihmaller var.karakolları n modernizasyonu, profesyonel ordu hızlandırılmalı, bunun için gerekli kurumlar sık sık uyarılmalı,istihbarat iç dış ayrılmalı,teröristleri n geliş yerleri,beslendiğ i,kamp kurduğu yerler dikkatle izlenmeli,hatta olası müdaheleleri kolaylaştırmak ve sıkıştırmak için kuzey ırakın gerisiyle türkmen bölgeleriyle işbirliği artırılmalıdır.Bunun için haklılığımız savunulmalıdır. Türkbirdev üyesi olan kişiler,ilgili konulara duyarlı olmakla birlikte aynızamanda ve ağırlıklı ve öncelikli olarakta her görüşünde türkbirdev amacına en uygun düşünceler üretmelidir.
 
03 Haziran, 07:00 ·  ·
Veli Çınar
Veli Çınar
sıkıyönetimin adını anmanız bile yanlış
darbe ile eşdeğer bir sistem
sizi kınıyorum bu düşüncenizi paylaştığınız için
 
03 Haziran, 11:59 ·  ·
Ahmet Hüseyin Damarlı
Ahmet Hüseyin Damarlı
İktidarın dayattığı Anayasa değişikliği ile ilgili pakete bir bakın! 12 Eylül rejiminin dahi görev yapmasını engellemediği bağımsız yargıyı kendi kontrolüne alıp faşist bir yönetim oluşturmak isteyenler demokrat da, bu ülkenin savunması için canını verenler mi faşist. Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk nasıl ki Cumhuriyet tarihinin ilk sıkıyönetimini Kürt ayaklanmasına karşı gerçekleştirmiş se, daha vahim olan mevcut durumda sıkıyönetim ilan edilmesi şart olmuştur.
 
03 Haziran, 17:30 ·  ·
Halil Gunes
Halil Gunes
bütün mesele: devlet politikamız kürtleri gerçekten türk devletine ait olarak görüyormu görmüyormu? şayet görüyor ise yüz yıla yakın bir zamandır dogu ve güney doguda devam eden kayıt dışı ekonemiye neden göz yummuştur?
 
04 Haziran, 05:08 ·  ·
 
 Halil Gunes
Halil Gunes
eğitimde ve bir çok alanda oraları kendi kaderine terk etmiştir.. türkiyeyi bölmek isteyenler devletin orada oluşturdugu boşlugu değerlendirmiş ve ne acıdırki o bölgenin insanını kendilerine entegre etmişlerdir.şimdi açılım veya sıkı yönetim gibi iki ucuda boşluğa çıkan politikalarla yapılmaya çalışılanlar beyhudedir.. milli biriligi kurmanın iki temel yolu vardır gelir dağılımında eşitlik,ve eğitim tabi bu 2 temel ilkeyi uygulaya bilmek için içerdeki yöneticilerin ve oradaki sorunları çıkartanların dışardan emir almasının önüne geçilmelidir. .
 
04 Haziran, 05:16 ·  ·
Çağrı Aydın Ayhan
Çağrı Aydın Ayhan
Sayın Veli Çınar kendine öyle nir sistem oluşturmuş ki bazı konuları savunmak bile günah...Ne kadar Demokrat oldukları bir kez daha günişığına çıktı.Bu düşünceleri paylaşmamız bile ayıp öyle mi?
04 Haziran, 05:25 ·  ·





__._,_.___
Recent Activity:
1- Turk Birligi dusuncesini en yakininizdan baslayarak etrafinizi duyurun; onlarin da aynisini yapmasini saglayin.

2- Bu video'yu seyredin, seyrettirin!
http://video.google.com/videoplay?docid=-680042511743914144&hl=en

3- Obeklerimize uye olun, uye getirin!
http://groups.yahoo.com/group/Turkbirdev/ 9000+uye
http://groups.google.com.tr/group/turkbirdev2017 1000+uye
http://groups.yahoo.com/group/TurkKulturEvi/ 1000+uye
http://finance.groups.yahoo.com/group/Turkgirisimcilerodasi/ 1200+uye

4- Icerigini okuyun, okutturun!
www.turkbirdev.org 
www.coyder.org.tr 
www.turkkulturevi.org 
www.turkbirdev.info  

5- Turk Birligi'ne "EVET" deyin;
http://groups.yahoo.com/group/TurkBirDev/database?method=reportRows&tbl=4

6- Proje baslatin, projesi olanlara destek verin!
http://www.turkbirdev.org/lang_tr/currentIssues.asp 

7- Bolgenizde;
- Gerekli ve 7 Bagimsiz Turk devleti arasinda gerceklestirilebilir olan TB'yi devlet siyaseti haline getirecek milletvekilleri bulun ve destekleyin ve/ya siz o milletvekili olun,meclise girin!
- Bir temsilcilik de siz acin! www.turkbirdev.info  
- Bir TurKev de siz kurun! www.turkkulturevi.org  
- Duzenli agkur toplantilari yapin! www.turkkulturevi.org/tg_odasi 
- Bir CoYder'e de siz on ayak olun! www.coYder.org.tr  

8- Kendinizi iyi bir sekilde gelistirin; etrafinizdaki insanlarin gelismesinde yardimci olun!
- Iyi bir egitim almakta ve/ya meslek edinmekte israrci olun;
- Toplumumuzu yucelten degerleri anlayip, bu degerlere ozen gostererek yasayin;
- 7 ulkemiz ve dunya yer alti ve ustu zenginlik ve guzelliklerle doludur; dusunun, hayal edin ve isteyin ki arzuladiginiz kadari sizin olsun.

9- Onceliklerinizi ve tercihlerinizi yeniden duzenleyin;
- Yerli ekonomiyi desteklemek adina her zaman yerli mal alin
- Tatilleriniz icin 7 ulkemizden birine gidin
- Yeni yatirim ve girisimlerinizi 7 ulkemizden birinde yapin
- 7 ulkemizin insanlari ile tanisin, kaynasin, es-dost edinin
Hızlı:
 Yorumlar (2 Adet)
Bazi tarti$malariniz
Türk milleti, yorumlarinizi okudum ve düsündügüm noktaya dü$müssünüz malesef. SIKI YÖNETIM öyle böyle diye yorumlar yazmissiniz ve tarti$ma bi ortami acmissiniz Bende bi genc olarak diyorumkii tarti$mayi birakin Vatan icin neler yapabilir diye bi düsüncenin icine girin. Siyaseti siyasetciler yapar biz siyasetci degiliz bizim yapmamiz gerekenler yapmaliyiz.BENDE "türkbirdev" insanlamiza yayiyorum
9 Temmuz, 03:26
Türk kölesi
Bende türk olarak türkbirdev platforMa internet üzerinden üye oldum.Isvicrede yasiyorum A$çILIK üzerine meslek yapiyorum meslegimin son senesindeyim benimde nasil bir K_A_T_K_I_M OLUR BU VATAN BU BIRLIK ICIN

sIZIN TARTI$MALARINAZA GIRMEYEREK BEN NE YAPABILIRIM DÜSÜNCESINDEYIM. TARTISMAYI BIRAKIN NE YAPABILIRIM DERSENIZ SEVINIRIM NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE ALLAH TÜRK MILLETINI KORUSUN VE YÜCELTSIN.
9 Temmuz, 03:39
Son Haberler Son Güncel Konular
23 Ağustos 2010 Pazartesi - Yorum (0)
TürkBirDev HABER, 22 Ağustos 2010 Pazar

Rus gazetesi: "Türkiye misilleme olarak Azerbaycan'da üs kurabilir" RUSYA'da yayınlanan Nezavisyama gazetesi, Türkiye'nin, Ermenistan’daki Rus askeri...
09 Ağustos 2010 Pazartesi - Yorum (0)
07 Ağustos 2010 Cumartesi, TBDHaber

07 Ağustos 2010 Cumartesi, TBDHaber http://www.turkbirdev.info Başlıklar: Kırgızistan Dışişleri Bakanı Ruslan Kazakbayev: “..Türk birliği olara...
22 Haziran 2010 Salı - Yorum (1)
Nasıl Yardım Edebilirim_?

Kırgızistan ve Özbekistan Bölgeleri İçin Başlatmış Olduğumuz Yardım Seferberliğine Nasıl Yardım Edebiliriniz_? Elinizde Göndermek İstedikleriniz Var A...
Haberler     Tüm Güncel Konular    
Zümre Girişi
Rumuz
Parola
Ben de katılmak istiyorum?
Parolamı unuttum?
3 canlı üye şuan içeride
Etkinlik Takvimi
Diğer Etkinlikler
Yakın tarihlerde 0 etkinlik var
FOTOĞRAF ARŞİVİNDEN
SEÇMELER


Diğer Fotoğraflar
HIZLI ULAŞIM ARACI
Anasayfam Yap
Sık Kullanılanlara Ekle
Hakkımızda
Hakkımızda
Misyonumuz
Başkandan Mesaj
Künye
Basın Odası
Bize Ulaşın
Güncel
Haberler
Etkinlikler
Makaleler
Güncel Konular
Anketler
Bağlantılar
Görsel Yayınlar
Fotoğraflar
Video Arşivi
Site Özellikleri
Siteiçi Arama
Site Haritası (HTML)
Site Haritası (XML)
Zümre
Ben de katılmak istiyorum?
Parolamı unuttum?
Üyelik Koşulları
Gizlilik Koşulları
Anasayfa Hakkımızda Haberler Makaleler Güncel Konular Basın Odası Fotoğraflar Bağlantılar İletişim Son Güncelleme: 29.12.2009 - 12:00
© 2008-2010 Telif Hakkı TürkBirDev, izinsiz kopyalama yapılamaz.   Üyelik Koşulları   Künye   Gizlilik Koşulları   Site Haritası Tasarım ve Uygulama: R. Doğukan UZUNKAVAK